Author: Jamilah Aini Mohd Rafiei
•3:45 AM
Inilah entri paling cepat saya buat....5 minit....sementara menunggu my lover sampai!
Terima kasih atas semua ucapan sahabat2...iringan doa kalian...
Suatu ketika kakak saya pernah mesej..."Apa ko rasa dah nak dekat pergi ni?"
Saya jawab, "Entahlah...seronok, risau, berdebar....mcm2 ada, x tau nak ckp camne.."
Semua teman mengucapkan tahniah krn terpilih mjd tetamu-Nya. Syukur
Alhamdulillah....namun tak dinafikan saat ini hati brdebar..yelah, spt yg saya nukilkan dlm Muslimah keluaran September, pemergian ini bkn spt melancong ke negara lain...Mengunjungi bumi suci Tanah Haram , byk perkara perlu diketahui. Umpama kata kwn saya, umpama di syurga...jgn salah ckp sikit..dalam hati pun Dia tahu...Namun saya yakin, doa dari sahabat2 semua mengiringi perjalanan kami....
Akhir kata saya bersyukur krn masih mempunyai sahabat2 dan ahli keluarga yg menyayangi
diri ini...walaupun saya menerima sms dari kakak2 dan abg, walau ada mms atau webcam namun kesayuan tetap ada krn merindui pelukan dan ciuman dari mrk mengiringi pemergian saya...
Wa ilal liqa'
Maas salamah...Ana uhibbuk!!!
This entry was posted on 3:45 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On August 7, 2009 at 5:28 AM , ain said...

selamat jalan milah. semoga dirahmati Allah di sana!!

 
On September 1, 2009 at 8:27 PM , ieyla said...

Selamat berangkat dan tiba di sana dengan selamat....Amin...