Author: Jamilah Aini Mohd Rafiei
•11:02 PM
Balik kg baru ni saya sempat bertemu bakal menantu! Hahaha....cucu jiran depan rumah. First time tgk saya dah geram...lupa pulak tanya namanya... 2thn lebih...Biasala saya, bila jumpa budak2 comel ni, saya mesti cubit pipi...kalau anak sendiri harus saya gigit2 tangannya..geram!!!
Kalau saya jumpa Qaisara anak Kak Yati pun, mesti saya cubit2 pipinya...dah memang habit....
Malu2 dong ah pulak....


















This entry was posted on 11:02 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 comments:

On April 20, 2009 at 12:56 AM , Shams Ali said...

gatai btuii ummuahnaf neh

 
On April 20, 2009 at 1:07 AM , Jamilah Aini Mohd Rafiei said...

hahahhah....!!!

 
On April 20, 2009 at 1:52 AM , ain said...

amboi..dah booking siang2 dahhhh..

 
On April 20, 2009 at 2:15 AM , Hamba Allah said...

Milah,
Kampung kat mana? mesti seronok kan balik kg sekali sekala, dulu2 masa mula keje,akak keje kat Klang...huh, kalau time nak balik kampung tu ghasa syok semacam...sebab tu tak betah tinggal jauh2.

 
On April 20, 2009 at 7:01 PM , Anonymous said...

Hahaha...saja2 menggatai Kak Ain...

Kg saya kat Sitiawan, Perak. Last blk ari tu masa cuti sekolah bln 12. Kesian dkt mak, tu yg plan balik sndiri tu, skejap pun takpe kan... Mmg seronok blk kg sbb terlalu byk nostalgia di sana...

 
On April 26, 2009 at 7:34 AM , zara said...

Cute la bakal menantu kamu tu... bukan main pandai posing.

Semoga kedua-dua mereka menjadi insan yang baik yang memiliki hati penuh dengan iman. Insya-Allah.