Author: Jamilah Aini Mohd Rafiei
•6:56 PM
Hmm...hampir seminggu saya menyepikan diri. Banyak perkara yg perlu dibereskan dlm tempoh tersebut. Antara sebab utama ialah saya melahirkan 'anak' kedua. Nurafiqah Collections kini tlh terbahagi kpd dua iaitu blog peribadi (Menyelusuri Sebuah Perjalanan & Nur Afiqah Collections). Kiranya bg sesiapa yg ingin membaca catatan saya boleh ke blog pertama dan jika ingin mencuci mata melihat koleksi produk saya boleh pula ke NAC. Kepada Mek Za yg pernah tanya apasal blog bisnes tapi byk kisah kucing...pas ni hang boleh bukak NAC lak no...

Jutaan terima kasih diucapkan kpd adik shammujahidah yg banyak membantu 'menggudik' blog ini. Sudilah terima pemberian yg tak seberapa dari akak ni ye....

Cute kan kucin2 ni...yg besor tu Sham yg kecik tu akak...hahaha...jange mare!

Bermakna sekarang saya perlu bijak membahagikan masa utk memberi perhatian kpd kedua2 blog saya ini. Nampaknya semakin sibuk lah saya...

Dalam masa yang sama, saya bersama family bercuti ke Kelantan. Sementelah Cik Anis menerima jemputan sahabatnya, dia mengajak kami bersama. Kepenatan masih terasa, maklumlah perjalanan yg jauh dan menguruskan berbagai urusan di sana memang amat meletihkan.

Dan, sebelum ke Kelantan saya sempat mengunjungi Pesta Buku. Saya membeli buku anak2, kamus, biografi beberapa tokoh dan novel Setiap Jumaat karya Kak Norhayati Berahim (Sorry, Kak Yati, saya tak sempat berjumpa lama dgn akak). Biasa la saya, kalau first time berjumpa tu mmg agak blur sikit...apapun terima kasih utk Kak Yati, Kak Lily & Kak Ros yg begitu peramah dan masih berkesempatan melayani saya walaupun mereka mempunyai ramai lg peminat yg perlu dilayan...

Insya Allah, saya akan upload gambar selebihnya kerana kamera tertinggal kat rumah pulak...esok je la layan gambar ye...ari ni ada hadiah untuk Sham je...

|
This entry was posted on 6:56 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 comments:

On April 27, 2009 at 11:48 PM , ain said...

cantik header tu!

 
On April 27, 2009 at 11:59 PM , jabamal said...

Kak Milah, jangan eksyen - TORNADO

 
On April 28, 2009 at 12:00 AM , jabamal said...

Kak Milah, jangan berlagak dengan blog - TORNADO

 
On April 28, 2009 at 12:01 AM , jabamal said...

Kak Milah, jangan asyik tulis blog waktu bekerja. Nanti Dr Dzul pecat nanti - TORNADO

 
On April 28, 2009 at 12:03 AM , jabamal said...

Kak Milah, jangan makan waktu kerja dan jangan kerja waktu makan - TORNADO

 
On April 28, 2009 at 12:04 AM , jabamal said...

Kak Milah, jangan ambik cuti makan angin je. Nanti cuti habis - TORNADO

 
On April 28, 2009 at 12:05 AM , jabamal said...

Kak Milah, jangan asyik mengumpat kat bilik Kak Arr tu je.

 
On April 28, 2009 at 12:06 AM , jabamal said...

Akhir sekali, Kak Milah, jangan mare....gurau je - TORNADO