Author: Jamilah Aini Mohd Rafiei
•9:23 AM
La ni fikiran tengah merapu! Ala...sekali sekala, apa salahnya kan? Asyik post isu je...hehehe...
Tentu teman2 perasan kat side bar saya ni ada tambah gambar saya & habibi, Mr. Anis kan? Al-kisahnya, malam semalam dia baca blog saya. Kebetulan saya lalu, dia kata....
"Letak le gambar kita....tak ada langsung gambar saya...Budak2 aje ada..."
Ish..ish...sentimental juga pakwe saya ni rupanya. Saya cakap la ingat ni blog baju pd awalnya, lepas tu ada satu entri saya ceritakan kisah anniversary kami & letakkan gambar. Tapi saya terlupa yang lama2 entri tu jadi older post!
Bukannya apa, kami ni dua2 jenis kurang gemar sangat berposing. Saya? Lagilah...Kalau sipi2 atau blur2 tu boleh la...
Saya pun add la gadget di depannya...ambil gambar masa raya tahun lepas di rumah mertua. Ahnaf yg tangkap. Bukan senyum sbb bergambar tapi gelak dengan telatah Afwan yg mengacau abangnya tengah snap gambar!
Masa add tu saya tulis caption....Merajuk gambar dia tak de! Kabut dia kata jangan nanti orang baca. Saya kata tak apa....(sebenarnya saya nak delete la lps tu, slps view blog!)
Siap mengayat lagi tu....Uhibbuk! ( I love U lar...)
Ye la...bussinesman mcm dia mana ada masa nak layan blog2 ni! Tu pun kira ok la mlm tadi sempat jugak dia buka blog saya! Ni pun tgh buat entri ni dia takde! hehehe....entah bila pulak dia nak baca entri saya menyakat dia ni...ha...ha...ha...
Saya rajin pun sebab esok cutiiiii!!!!!
Selamat Hari Pekerja!!!! Surirumah pun anda adalah pekerja!!!! So esok kita rehat!!!!!!
This entry was posted on 9:23 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: