Author: Jamilah Aini Mohd Rafiei
•1:03 AM
Yes...! Tgh tadi keluar cari pesanan si kecik2 tu...(cuti sekolah mcm2 demand!). Nak balik ke ofis, ternampak sebuah kedai borong kelengkapan pakaian. Cantiikk...
Niat dah lama nak bli patung, tp tak jugak beli2. Maklumlah show room cuma sebuah bilik kecil je...(doa2kan moga impian utk memiliki butik terlaksana). Tanya harga patung dewasa dlm RM100+, budak2 pun RM100+ jgk. Tapi besar sangat la pulak, mana muat nak tumpang kancil Kak Ar.
Cadang nak juga beli bulan depan..tiba2 mata tertangkap kat sample patung cacat (bahagian atas je..kaki & kepala tak ada). Guna hanger. Ok jugak saya rasa, utk permulaan. Sekurang2nya baru blh saya nak post gambar2 koleksi saya di sini. Minggu lepas shoot gambar budak2 tu kat rumah, jenuh jugak. Nak bersiap, iron tudung la pulak, nak touch up sikit2, belum lg dgn telatah Afwan yg terhendap2 dpn kamera, last2 soru terngahari terlepas.
Saya pun beli la patung cacat dewasa satu & kanak2 satu. Tapi sampai rumah masih tak blh shoot jugak....bz manjang...nampaknya kena tunggu weekend jgk la...
Try masukkan gaun bdk2, ok. Gantungkan saja hanger badan dewasa tu. Tak lama Awatef tegur, "Umi, pakaikanlah dia baju....nampak tutt...nanti abang marah." Ooo....baru saya perasan, patung tu seksi. Saya sangkutkan tanpa seurat benang! Balik si abang Ahnaf nanti jenuh dikomennya, malas saya nak layan. Terus saya kenakan sepasang jubah seluar pdnya...baru sopan...
Ok lah...saya akan usahakan utk snap gambar jubah2 tu.... (Tugasku kini sudah bertambah....oh.....tidakkkkkk!!!!!!)
This entry was posted on 1:03 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: